مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-05فناوري

دروازه عتبات| دریافت روزانه 300 مگابایت اینترنت رایگان برای زوار در ایلام


مدیر شرکت مخابرات استان ایلام گفت: زائرین و مشترکین به صورت اتوماتیک به پورتال مخابرات وصل و به دو صورت میتوانند از اینترنت استفاده کنند و روزانه تا 300 مگابایت اینترنت رایگان دریافت خواهند کرد.

- حشمت اسدی مدیرکل شرکت مخابرات استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سایت wifi پایانه مرزی مهران و زائر مهران ، ترمینال مسافربری ، فرودگاه، بیمارستان امام، بیمارستان کوثر، میدان 22 بهمن  با موفقیت راه اندازی شد و قابل استفاده برای زوار اربعین و مشترکین است.

وی افزود: لذا زائرین و مشترکین می توانند با مراجعه به قسمت wifi تلفن همراه SSID با نام TCIWIFI را انتخاب کنند.

مدیرکل شرکت مخابرات استان ایلام یادآور شد: سپس بصورت اتوماتیک به پورتال مخابرات وصل و به دو صورت میتوانند از اینترنت استفاده کنید.

وی تصریح کرد: زائرین و مشترکین با ثبت موقت و با وارد کردن کد ملی، نام، نام خانوادگی و شماره موبایل اس ام اس رمز عبور ارسال می شود که با وارد کردن آن میتوانند روزانه تا 300 مگابایت اینترنت رایگان دریافت کنند.

مدیر شرکت مخابرات استان عنوان کرد: همچنین برای ثبت نام دائم با وارد کردن کد ملی و نام ، نام خانوادگی و شماره موبایل رمز عبور پیامک می شود که با وارد کردن آن میتوانند با خرید بسته در تمام مکانهای دارای wifi از اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| دریافت روزانه 300 مگابایت اینترنت رایگان برای زوار در ایلام

دروازه عتبات| دریافت روزانه 300 مگابایت اینترنت رایگان برای زوار در ایلام